ח"כ לשעבר אילטוב: "ממשלת ישראל עשתה טעות קשה שלקחה צד"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ לשעבר אילטוב: "ממשלת ישראל עשתה טעות קשה שלקחה צד"

    ח"כ וראש שדולת הידידות בין ישראל לרוסיה לשעבר רוברט אילטוב התראיין ל"מהדורה המרכזית" וביקר את ההתערבות של ישראל ולקיחת הצד כנגד רוסיה, "צריכים לעשות בדיקות מה יקרה כעת ובעתיד בסוריה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:49
    16.05.24
    יצחק אייזיקוביץ' No Comments on "סקופ בשידור חי": המחרוזת שכמותה טרם נראתה עד כה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ לשעבר רוברט אליטוב התראיין הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על התחושות עם פתיחת המלחמה, "אם היית שואל אותי על האפשרות הזו לפני כמה שנים, זה היה נראה כמו סרט בדיוני".

    אילטוב הבהיר כי לא מדובר כאן השנאה אישית על רקע הלאומניות האוקראנית, לדבריו, "האירוע של לאומנות אוקראינית היא עשתה דרך ארוכה עוד מתקופת מלחמת העולם השנייה, זה דרך למחוק את הצבא האדום ופגיעה במצבות וזה קשה מבחינת העם הרוסי וגם מבחינת היהודים. כי הצבא האדום פינה את מחנות ההשמדה, אבל זה לא שם".

    אילטוב ציין כי העילה להתקפה פוטין אמר בפירוש, "כי ההתקדמות של נאט"ו לגבולות רוסיה זה הדבר שהביא את רוסיה למתקפה".

    ח"כ לשעבר אילטוב ביקר בחריפות את ההתערבות הישראלית במלחמה, "ישראל עשתה טעות קשה שהיא לקחה צד. היינו צריכים להתחמק מלקחת צד. זו טעות של ממשלת ישראל שתחייב את הממשלה לעשות בדיקות מה יהיה בסוריה. באו"ם הרוסים כבר הגיבו והם לא אוהבים את ההתערבות של ישראל. התמודדנו עם זה באירוע של חצי האי קרים למרות שהיו גם אז לחצים לקחת צד. אנחנו צריכים לדאוג לאינטרסים שלנו".



    0 תגובות